Leveringssteder
Vi sender kun varer til fastlands-Norge
Vi benytter seg av Posten/Bring som transportør. Pakkens størrelse avgjør om den sendes med Posten/Bring til nærmeste hentested (med sporingsnummer).
Husk å bruke korrekt adresse og postnummer på leveringsadressen din.
Hente på posten (Posten/Bring)
Hvis forsendelsen er på lager leveres den normalt i løpet av 2 - 6 virkedager. Melding om ankommet pakke sendes til mottakers e-postadresse, eller som SMS hvis du har lagt inn ditt mobilnummer. Pakken hentes på oppgitt utleveringssted. Inntil 35 kg.
Pakken må hentes innen 14 dager etter at hentemelding er mottatt. Dersom pakken av ulike årsaker ikke kan hentes i dette tidsrommet, ber vi deg ta kontakt med ting på post@frilseth,no. Dersom pakken ikke blir hentet, vil den gå i retur til oss. Dette er ikke det samme som å benytte seg av angreretten, og det vil bli trukket et gebyr for ekstra frakt og administrative kostnader som følge av dette.
Uavhentede pakker
Posten/Bring sender ut melding om ankommet gods så snart den er ankommet utleveringsstedet. Dersom pakken ikke hentes i løpet av noen dager, blir meldingen sendt på nytt. Dersom pakken ikke blir hentet ut innen oppgitt hentefrist, vil den bli sendt i retur til Frilseth Design, med melding om uavhentet gods. Frilseth Design forbeholder seg retten til å avkreve et gebyr for sendinger som ikke blir hentet ut. Dette gebyret dekker våre administrative kostnader i forbindelse med behandling av returen. Gebyret trekkes fra det innbetalte totalbeløpet, hvorpå resten blir refundert til ditt registrerte kredittkort. Du vil få melding på e-post om dette.
Uavhentede pakker med verdi under 3000,- : 300,- inkl. mva. i gebyr (ved noen tilfeller blir gebyret lavere, avhengig av pakkens totale verdi, og fraktkostnad).
Uavhentede pakker med verdi over 3000,- : 500,- inkl. mva. i gebyr.
Reklamasjon
Ved reklamasjon ber vi deg tidligst mulig etter oppdaget skade, gi beskjed til oss på e-post post@frilseth.no. Det er viktig at du gir en fullstendig tilbakemelding på evt. skader som er oppstått og gjerne med bilder av skaden. Dette vil gjøre at hele prosessen går raskere, og vi får ordnet opp i skaden i en fei. Etter tilbakemelding fra Frilseth Design, ber vi deg levere pakken på postkontoret og send den til oss: Frilseth Design, adresse: Nils Hansens vei 18, 0667 Oslo.
Bytte/Retur/Angret kjøp
- Du har 14 dager fra mottaksdato til å bestemme deg om varen er riktig for deg.
- Vi refunderer ikke gebyrer, som for eksempel fraktkostnader.
- Bytte/retur/angre kjøp til nettbutikk: Dersom du ønsker å returnere/angre kjøpet til nettbutikken, og få beløpet refundert, må du sende oss en e-post til post@frilseth.no
- Pengene vil bli refundert innen 14 dager fra Frilseth Design har mottatt din retur.
- Returporto dekkes av kunden og blir trukket fra beløpet vi refunderer. Merk at ved retur av bestillingsvarer kan det tilkomme ekstra fraktkostnad - dette vil variere og avhenger av størrelsen på produktet som returneres.
- Refusjonen/tilbakebetalingen skjer med samme betalingsmetode som du brukte for kjøpet. Dersom du betalte med kredittkort, vil vi refundere beløpet til kortet du brukte da du bestilte.
Bestillingsvarer er unntatt angreretten, og kan ikke byttes. Dersom du ønsker å reklamere på bestillingsvarer, send oss en e-post til post@frilseth.no
Vi minner om at det er kundens ansvar at all informasjon, som mail og telefonnummer er korrekt - har du ikke mottatt henteinformasjon fra PostNord, må dette taes videre til dem :)
Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt. Dersom Frilseth Design må sende pakken igjen p.g.a ukorrekt adresse eller ikke avhentet pakke, må du som kunde betale denne kostnaden.
Vi kan dessverre ikke dekke fraktkostnadene om du ønsker å returnere varer som er handlet hos oss.
Vi krediterer deg selvfølgelig for alle varer som kommer i retur, men fraktkostnadene på ordren vil ikke bli refundert.